Okruženje u kojem današnji učenici žive rade i uče, uveliko se promjenilo. Upotreba računara i pametnih telefona sa samo nekoliko klikova otvara svijet u moderno obrazovanje. Digitalni alati izvrstan su način praćenja i vrednovanja učenika u suvremenoj nastavi. Potiču kreativnost, odražavaju načine razmišljanja učenika te često pružaju povratnu informaciju učitelju o postignućima učenika. Primjena digitalnih alata u nastavi podupire i razvoj formativnoga vrednovanja. Pravilnom primjenom E-učenje gradivo čini pristupačnijim, zanimljivijim, atraktivnijim. Brojne su prednosti korištenja digitalnim alatima: lakše ostvarivanje željenih ishoda učenja, razvijanje različitih kompetencija učenika, pobuđivanje natjecateljskoga duha, samovrednovanje i praćenje vlastitoga napretka bez straha od usmenoga/pismenoga ispitivanja.
U video prilogu predstavljam refleksiju rada u Canvi gdje su učenici za samoevaluaciju kreirali lirske slike odrađenog književnog teksta.