Vannastavne aktivnosti su poseban vid nastavnog procesa, veoma bitan za učenike naše škole. Putem njih učenici tragaju za novim načinom samopoštovanja i oslobađanja svojih stvaralačkih potencijala. Također, putem vannastavnih aktivnosti učenici ispunjavaju svoje vrijeme konstruktivno, kreativno i na taj način oni spriječavaju ona ponašanja, koja nisu prihvatljiva niti u porodici, niti u školi a ni u društvenoj zajednici.
U vannastavnim aktivnostima se mogu postizati vidni rezultati učenika i razvijati zanimanje za bavljenje određenim aktivnostima u slobodnom vremenu. Vannastavne aktivnosti za učenike imaju u svoje sadržaje ugrađenu socijalnu komponentu razvoja učenika, psihološku, tjelesnu, radnu, emotivnu, moralnu i estetsku. Putem razvoja svih ovih komponenti u vannastavnim aktivnostima učenici se mogu dodatno odgajati i obrazovati, odmarati se, iskazivati svoj stvaralački rad, nadarenost, socijalizirati se, zabaviti, pa čak i usmjeriti svoje loše ponašanje i preobraziti ga u pozitivno i prihvatljivo ponašanje za sebe i druge.